čtvrtek 7. srpna 2008

Jak utect ČERTOVY z lopaty!?


Co by to byly za retardi a by se jim nestalo něco takoveho.
Včera jsme se šli rozloucit z Kubušem protože odyždí do Holandu a tak jsme šli sednoud na ptačak kde jsme si dali cca 2-3 panaky vodky ,po 20 min kdy už jsme se chistali odejit tak standa řekl pi..čo Benga ! nj a byly to benga .Kubuš rychle schoval flasku vodky pod lavicku a cekali jsme co se bude dit. Stražnici přišli k nam a řekli : Občanske prukazi panove . Prvni si vzali stanikovu obcanku a řekli :takže ročnik 1991 to znamena hm ty budeš mit 18 za pul roku (neuměl počitat standa bude mit 18 až za rok a pul) , pak přišla nařadu druha obcanka a to kubusova na tu se kukli a rekli : rocnik 1993 co tobě je 15 ?! . A co ty mladiku: ja jsem řekl : Ja obcanku nechal doma ale ja jsem nepil (kecal jsem ale oni mi to uvěřili) . Po chvilkach vahani se staržnici rozhodly že standa a kubus pujdou snima a jeli na stanici kde pro ně museli přijit rodice . Ja jsem ztoho vyvazl beztrestně což je štěsti ale taky hajzlovina .


No dobre trochu jsem kecal v konci našeho přiběku, skoncilo to tak že pani policiste se nasebe podivali a řekli ten zbytek vylijte (vodky) a děte domu ,pak odešli ,a my jsme šli do Tesca abychom to oslavili že jsme ukecali cajty ad nas pusti .

Žádné komentáře: